Snart bio (:

Hejsan (:

Snart kommer Caroline & Nicolina hit
Då ska det festas hah nej det ska det inte
Typ ska bara myjsa och ha det bäst
och sedan till bio 2012
om den inte är bra så dör jag
80 spänn för den filmen eftersom
min biobiljett inte fungerade streckkoden var utsuddad -_-
Menmen, ska jag filma in den så ni som  inte ska se den kan se den här ?
haha nej, då slänger de ut mig
HAHA, jag klår alla vakter, jag är starkare
eller inte, men jag vill börja på gym
men man måste vara 16 år
gå och dö den som bestämde det
Så får väll träna hemma sålänge
i 2år

Jaja, Ska hopppa in i duschen nu
duscha är det värsta som finns, det är så tråkigt
Tänkte ifall ge håret en inpackning idag,
känns som det behövs
Och sen annat som ska piffas upp som naglar ;)

Ha det bra puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0