Skuulan

Heejsan (:

Sitter i skolan nu, har hemkunskap men har teori men är redan klar (:
Fick faktistk + poäng på min uppgtift, den enda läraren som gillar mig verkar det som ?
har damp på alla lärarana nu, nisse tvingade oss att städa ;O
så sa han bara för jag var typ klar: ja man ser ju hur det går för dig i skolan elin ?
men vaddå. det går ju bra för mig eller ganska ifall, och hur gick det frö nisse själv?
Gaaah, så suur jag är på han !

men snart så ska vi ha engelska och vi kollar på Rainman ;D
Faktiskt roligt, och bra
men, har verb med men de sitter
haha, sen ikväll så blir det NEW MOON
Har igenteligen inte råd :$
men, får fråga mamma
kommer säkert inte ge mig pengar
det bukar dem inte så varför till bio ?
För har inga biobiljettter kvar, suuger
och, jag bloggar direkt efter bion ikväll
så får ni se vad jag tyckte ;)
Riiktigt spännande, längtat sjukt tills den filmen kommer ut
men den kom , typ för några dagar sedan, men så hade ingen av oss tid, så
den rätta dagen kom visst idag

pusshej

Någon som gillar zebror, rätta skorna (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0