Pannkisar !

Jag orkae faktiskt dra mig neråt och göra pankakorna
eftersom jag gav jag mamma en hemmagjord middag i morsdag :$
och hon har ortfarande inte gjort den
& jag suger på att laga mat så jag ska göra creps imon
haha , enkelt tycker ni
men det är svårt för mig men gott !
Så gjorde pankakorna idag, och ska väll ner och steka sen
får se om jag orkar
mår verkeligen inte alls toppen
men en bit på väg (:
Man ska se det possetiva i det negativa

Och nu belönar jag mig själv med att sitta och lyssna
på härlig musik & bara njuta
blir nog en film som gick på tv ikväll
på 4:Ab tror jag om det inte händer något bättre
kunde tyvär inte träffa lina heller,
inte alls bra nej
tyck inte synd om mig inte alls xd
Jag tänkte ifall ljuva up stämmningen med en låt &
en några bildern jag tog
men låten kommer i nästa inlägg (y
så checka om 5 minuter igen

Och några bilder (:


Pankaksbilder inte världens roligaste men gott (:


Världens fulaste bild, men jag är sjuk & jag är mästerkocken (H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0