Nicolina är nog bäst på bakning (:

HejsanHejsan (:

Man kunde inte tro det, men vi fikc håltimme på sista lektionen & det var fysik
Üüüüber bra!
sen så blev det nicolina & linnea, Mina Blooondiiiies (A
Vi gjorde smulpaj nicolina du är bääst på det tror jah haha
och sen så hade vi ju tänkt att träna och ut och springa men det blev nog värre med det
tror ni att vi gjorde det ?
Nej, såklart inte, men det finns ju inte lampor där man springer i skogen så det får bli en annan dag
annars måste jag snart springa bränna fetter från pajen

Såg ni att desirée hade ju inte alls klippt av sig håret -_-
Någon mer än jag som gick¨på det ?
Är man blond så är man, det kan man inte hjälpa!

Nu så blir det att sitta här lite till  , sen plugga
hoppa in i duschen & datan sen
Datan är min drog, det är det verkleigen
för jag blir lugnt, och glömmer typ allting när jag är vi datan
är rädd att jag är en slags datanörd, men det är väll fräckt
HHA, datan älskar elin, elin älskar datan

Åååh, lyssna på han !
Sjuuuukt bra, det är så fiint när killar sjunger & när han splelar gitarr på andra inlägg
så är det ju riktigt bra (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0