New Moon

New Moon

Ska försöka att kortfattat förklara om filmen (:
Men hade inte tänkt att avslöja någonting
MEn filmen var riktigt bra
Nej, jag ska nog inte ens berätta någonting om filmen
ni får gå och kolla på den, jag lovar att den är värd det !
Fast måste nog erkänna att 1:an var endå bäst
men håller ni inte med om att det alltid är första filmen som är bäst ?
det brukar vara så för mig ifall, även caroline & Antoneta tyckte det
men den var riktigt bra
Och, deras ögon dödar, bara blickarna i filmen
jaja, elin du får drömma
stack inom röda punkten billigt & dåligt kan man nog säga där va ?
inte bra ifall
jaj, köppte sånna dära snacks som finns i badhuset
men de var äckliga, så slängde typ mer än halva påsen
mycket kalorier där, får springas bort imorgon på träningen
en hel sådan påse innehåller 349 kalorier = 19 %
HAHAH, nej jag är inte en sådann människa som räknar allting jag äter
men man måste se up, man vet aldirg vad som kan finnas hos röda punkten

Har nyss sett klart andra avenyn
Grymmt bra serie måste jag håla med om !
Antingen så älskar med den & följer den, eller så hatar man den
men endå kollar ibland bara för att man hatar den
Presic som kissie ?
Antingen så kollar man på henne för man älskar henne ?
Eller så älskar man att man hatar henne
så är det med allt
Antingen älskar du, eller hatar du
bestämm dig bara!

Nu så ska jag göra klart mitt arbete till biologin,
men först kolla lite på tv till
Pusshej (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0