Julmarknad

Tjena (:

Visst är julen en av de mysigaste stunderna på året ?
Och julmarknaderna, när alla säljer jätte fina saker & är så trevliga ?
Ni håller med va !
Idag var jag på en sådan myjsig och fin julmarknad i norra sandby
Vi sålde även, jag emmy, fia & lulle sålde små trähjärtan & skorpor
haha, pengarna gick då till klassen, ska ju försöka få ihop till en klassresa i 9:an
tjänade riktigt bra , tänker inte säga hur mycket vi tjänade på några timmar men
över 1000 kr ifall (:
Näsan två tusen
Nej men oj, jag skulle juinte säga det, så är det alltid !
När jag inte ska säga någonting så säger jag det, när det handlar om det
och julklappar är med svårt att hålla inne
så de får jag stoppa ner och gömma dem tillochmedför mig själv,
sen när jag ska ta up dem så har jag glömt vart jag lagt dem
Någon mer som känner likadant ?

Och nu så sitter jag bara hemma, och har två tända julstjärnor bakom ryggen
I like It !
snart ska jag även julbaka och göra lussebak & pappakakor
fast det tar jag en annan dag, och sen måste jag julpynta,
har inte hunnit med det ännu.

Här kommer några bilder från idag (:
haha dock bara på mig själv, för kunde inte ta med kameran dit
Ellehur passar jah som tomte hah (A





Och jag köppte även ett par as fina & sköna vantar på marknaden (:
Dem får ni se i nästa inlägg !


Kommentarer
Postat av: mimmi

men vad söta bilder !

2009-11-30 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0