Inte flumm

Hej igen (:

Nu är jag inte flummig längre
Hej mitt vanliga jag(:
För linnea stack nyss hem
Men, det ska jag inte deppa över, för
hon ser jag imon
för vi går i samm klass vettni ;)
så det är perfekt

Är det någon människa som sett new moon ?
Kommentera om den är bra då?
För antoneta, jag, caroline & nicolina
tänkte nog se den på lördag
om du ser detta nicolina
kan du då?
jaj, för alla platser blir ju tagna så sören snabbt ;O
Helt sjukt

Nu så ska jag stoppa ner handen i min russinskål
och kränga mig tjock på det (:
Eller nej, det ordet hatar jah !!!!
HATARHATARHATar
ifall så ska jag äta några russin
det är det bästa som finns
jag älskar det (:
jag vet att ni älskar att jag älskar russin (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0