illa

Hejsan (:

Sitter på den gammla datan, riktigt seg är den
så allting går typ sjukt långsamt, ska va glad över att jag ens kan skriva här ?
Men ifall, kom nyss hem från träningen och har duschat med (:
jag är snabbnivet, och nu så sitter jag härdåju med en handuksturban på huvudet
för mitt hår är världens långsamaste på att torka,
Och jag tänker absolut inte föna det för då så blir det bara risigt
Och inte kamma heller,
Så blir nog bara en knut sen (y

Mamma sitter där uppe och tjatar på mig att jag måste göra spanksan som jag har tills
på måndag och onsdag nästa veckan, jag lever i nuet ite i framtiden
Man kan plugga imorgon, för nu så måste jag sitter här en litens tund ifall
Det måste jag fkatiskt göra varje dag , för annars blir jag helt serri nu deprimerad & as sur
jaja, hej datanörd (A
Som joel alltid säger: Alltid när jag kollar vad du gör så sitter du vid datan, din datanörd
Men jag tar inte illa upp med det , man är ifall social här (:

& nu är jag riktigt trött, så ska nog gå och lägga mig snart
Och vi har även köpt en julstjärna som sattes upp idag, och den är myyjisg
hah

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0