Idolkväll

Godkväll (:

Kom hem från emmy från en tidsedan, och vi målade hjärtan(:
För vi ska sälja olika saker & pengarna går till klassresan (:
Heej lisseberg ska vi försöka att nå upp till
Får se hur det går
Ifall så hade vi det kul & myjsigt , lite julstämmning därja

Och nu så sitter med mammi i soffan och har nyss ätit en hemmalagad
hamburgare, muums
och nu kollar vi på idol (:
Erik sjunger just nu, BÄÄST ÄR HAN ( och tove med )
haha,

Och de har ändrat åldersgränsen på new moon :D:D:D
Från 15 år ner till 11 år (:
JIPPE
det gillar vi va ?
Så ni måste vi inte låtsas att vi är 15 utan vi säger 14 (:
För just det jag, jag är inte 13 längre
känns endå som jag är det

Ska även snart beställa en sjukt fin tröjja från melba snart
kanske inte idag med måste bara ha den !
KOlla den hemsidan sjukt fina kläder
tror osså att foki köper en del där inne
www.melba.se
Checka den , för den rekomenderar jag!

Men nu så ska jag dricka upp min lingondricka eller vad det är ?
Och krypa längst ner i soffan, och sedan kolla vidare på idol (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0