I DID IT

ÅÅåhja

tog då sprutan idag mot grissjukan som jag kallar den!
jag har väldigt fobi för sprutor
men efter många som stöd och mycket tårar så klarades den av
taackalla (:
och ja efter jag hade tagit den så sa dem, ja vi kanske måste ta två:O
och jah bara neej vaddå?
jaa fast inte riktigt nu utan sen
haha, jag gillar inte doktorer !
men ja får väll se ifall jag kommer bli sjuk
mår sådär nu
men det går säkert över, ;)
Sen hade jag utvecklingssamtal
och ja ni har rätt om ni tror jag hade ett annat namn på det med
det heter utpressningssamtal!
Men det gick ganska bra tror jah

Och imorgon så kommer även hiss & diss
Spännande tycker jag
får se vad jag kan ta (:
Nu blir det nog plugg
och sedan tv

Ha de bra (y
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0