hola !

Godkväll (:

JAg föjde med mamma och handlade idag.
Åååh, vad man märker att sina föräldrar börjar att komma upp i åren
handlar så segt, så segt
hah, jaj, en dag kommer jag att stå där med en rolator och en skjutsköterska i andra
handen.
Hade inte tänkt det, jag ska va frisk så länge jag kan (:
Må bra och ut och röra på mig varje dag hade jag tänkt påbörja med
inte för att jag inte gör det men gå kanske en runda 3 ggr i veckan
i kanske en halvtimme
det räcker för att man ska må bra.
Kunna fokusera på pluggandet bättre och nå tillslut målet som frisör
För det är mitt mål med livet
efter en lång tänkande stund kom jag fram till det
Att må bra, ha en bra failj med 3-4 barn
namnen är redan planerade haha
Och va frisör
min dröm, nej jag är ingen poesiare
men var tvungen att skriva ner min dröm för att nu ska jag uppnå den !

Och nu så ska jag gå ner och skära små äpplebitar in i micron
lite soccer på och ät
muummms, med glass blir den helt perfekt (:

Här kommer en bild tagen idag,
och redigerad av sötaste alice !
Och KOMMENTERA NU
ni börjar suga på det

Kommentarer
Postat av: NICOLINA OFC (H)

BABY :D <3

2009-11-13 @ 16:00:48
Postat av: Melli :)<3

shit ;oo

vad fin hy du har <3

2009-11-17 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0