Hiss&Diss

GODmorgon Folket !  (:

Vaknade nyss , kunde inte sommna om =/
uush, hatar det
men endå, jag trorj ag är nästan frisk:O
redan, man kanske bara har det en dag
ganska bra ifall men huvudverken släpper inte nej
Men, ifall sitter i min soffa och gissa med vad ?
haha, ja mitt duntäcke
älskar det !
Normal är jag inte nej, haha men igår
så glömmde jag faktiskt att lägga in hissa&dissa
Så det gör jag nu

Dagen idag blir nog bara att vara hemma & ta det lugnt (:
kolla tv, film & annat bra
känner även att jag måste göra lite på mitt biologiarbete
som snart ska vara inlämmnat :$
SÅ det ska med göras
men jag har superkratfer, kanske jag kan allt mohah

& vettni ;O
Det är bara 1 vecka & 4 dagar kvar
tills jag fyller år :D
Klå det allani
nej men jag är redo att bli 14 nu hah
alla andra är det ju
& nästa år kommer ju många få moppe, så måste jag vänta as länge tills jag
får det, tycker jag är fusk!
Likadant med körkortetmed



* Långt hår !
Alla som vill ha långt hår *räcker upp en hand*
Det är sjukt fint
men håret måste vara fint, och inte sådär nivet risigt
men det är endå fint
långt hår hissar vi här (:
& det tycker jag är orättvist för mitt hår växer typ aldirg
men jaah håller på att spara, får väll se hur det går

* Tunisien!
Ett av de finaste länderna jag va i
allting var helt perfekt, där var det bäst :)
Om ni inte varit där så åk dit någon gång
såväl om det är nu eller när ni är 90 år



* Skolarbete på helgen
Inte alls en hitt ?
Tycker man ska få vila ut under de få dagarna
det är ju bara 2 dagar
och även på dem så måste man göra skolarbete ibland
uush!

* tidiga mornar
alltså när man inte kan sommna om och vaknar jätte tidigt
Som jag gjorde idag tyvär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0