hiss & diss

Måste säga att jag vet om att min blogg suger sjukt mycket just nu !
MEn, jag har ingenting att skriva om
ingenting roligt har hänt
sammt inget dåligt, men jag lovar
jag ska bättra mig !



- språkresa; Nästa sommar bär det av !
Jag och Lina till Isle of wight
Ser frammemot riktigt mycket , vi kommer att ha det bäst
Bo hos en familj, och bara va där
Underbart
Språkresa/konfirmation blir det

- Hunger: låter jag konstig ?
men jag älskar faktiskt känslan att vara hungrig, och att inte kunna
styra att man måste äta
jag gillar det, ta det inte negativt ;)

- När gammla vänner tar kontakten igen
Det är bra de, när man märker att en jätte gammal ex.dagisvän
kommenterar bilderna, eller en gammal kompis bara ?



- att mitt hus inte ligger inne i stan
Allting händer inne i stan, träningarna
kompisar,
stan
och ja typ allting, vill att mitt hus ska bo i stan :L

- Kissies blogg: den börjar helt ärligt att suga nu tycker jag ?
SÅ mycket falska saker hon lägger ut nu
ojojoj, hon redigerar nju inte alls sina bilder så de blir brunare eller allt ?
Dåligt självförtroende ?
hon som säger att hon är snyggaste och bäst ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0