Grissjuk

Godmorgon !

HAr blivit grissjuk efter grissprutan (:
nej jag har bara feber och jätte ont i huvet =/
Så sitter i den myjsiga pösiga soffan
men mitt gigantiska duntäcka
Jag älskar det !
Kollar på typ något gissprogram som hon pratar hela tiden
jätte jobbigt så ska nog kolla på film på datan snart (:
KAnske får ta en huvudstablett, men jag kan inte svälja sådant så
jag får skippa det haha

Förresten ni vet dem dära kissie och alla dem andra som Desirée
de har typ någon caffelatte diet ?
kan man leva på kaffe som är så äckligt !
jag gillar inte det alls det smakar äckligt
men jag skulle vilja gilla det, för det verkar lixom på något sätt så
socialt eller myjsigt, ska nog pröva snart igen
men uush nej hah, inte alls gott är det inte
men te då?
det är inte heller gott
och jag som ska till england om ett halvår och där måste man dricka te typ ;O
hur ska jag klara det, lina du får lära mig
Din te beroende människa hah  ! (:
Jag kör hellre på min goda chokladmjölk, någon likadan ?

Nej nu så ska jag sova en stund, eller kolla på en film
om jag hittar någon!
Så ni alla andra som inte har grissjuk får ha det så bra
vi hörs senare idag (:

En kvällbild från tunisien (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0