Godmorgon (:

Godmorgon (:

Måste börja med att säga nästan fölåt till alla småinlägg igår
det ä ju bättre med några lite längre än massa små.
Men, det blev bara så och tänker inte ändra på det, gjort är gjort !
En bra sak att tänka på GJORT ÄR GJORT (:
höhö, men ska snart starta med maten till mamma -_-
men det ska nog gå snabbt, gjorde klart allting igår
så bara att rulla någonting idag.
och efterätten
VIll ni komma och smaka, haha
skulle inte tro det, de kommer nog inte bli så bra
men hoppas !

Förresten , det är ju farsdag idag (:
Så grattis till Pappa & allla andra pappor
Ha en bra dag

Blir nog hemma idag med fortfarande inte helt frisk
och imon så skulle vi simma, men den hoppar jag över tror jag
vill inte va mer sjuk nu !
Men tror inte jag kommer få av mamma
hon är lite så jag måste va med på allitng xd
och om du läser detta så kan du ändra på det (:
men nej jag tänker inte va med imon.

Vad ska alla ni andra hitta på idag (:
Och vettni vad som är jätte bra
det är snart lov igen
det går jättesnabt nu ju, plötsligt jullov snart
mysmysmys
längtar(:

& jag tycker bilden är fräck :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0