Fryser

Hejsan (:

Jag hade ingen elevensval idag så slutade tio i två (:
Sköntskönt
snart kommer nicolina& då ska vi göra en sak
men det får ni inte reda på haha :D
Eller jo, kanske ikväll

Och förresten igår / natt så var det ju strömavbrott
hos alla ?, vi hade tända ljus och sådant annat mysigt (:
Det gillar jag, men den kom typ tillbaka efter en stund igen
Men då skulle jag sova, haha

Idag så kommer det hiss&diss
får se om jag hinner göra det nu eller om jag gör det sen (:
MEn tror nog att det blir nu!
Och jag är sugen på kladdkaka, men jag ska inte äta det
drf jag inte vill och jag orkar inte heller göra det !
Bra val tycker jag
Och jag skippar nog träningen ikväll med styrke ?
jag är faktiskt inte så klen hah -_-
Men, vi hade styrkepass i skolan
tänk mig göra armhäbningar, det såg säkert helt perfekt ut då (:
haha, jag är bäst på det, jag lovar
jag kan visa er en gång (Y
hahaha




- Ficklampor (:
Ex. igår när det blev störmavbrott så letade man upp det och allting blev typ ljust
Mysigt & bra är det !
Kanske konstig sak att hissa men det är endå bra !

- Rea
Rea på smycken gillar vi !
Inte bara på smycken kanske, men extra mycket på dem
För annars är det så dyrt, och nu får man passa på (:


- 15-årsgräns på the moon?
Ofta man sätter det på en sådan film som de vet om att typ alla vill se ?
Det suger!
Men vi bryr oss inte, tänker inte visa något pass,
aash, jag kan väll endå se ut som 15 (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0