Fryser som en gris

Hallojsan !

FÖrst måste jag säga till alla att det är sjukt kallt här
& det snöade till och med här nere i hålan litegrann ;O
sådanna dära välidgt små flingor, men de räknas
Och jag har ingen jacka som jag kan knäppa, så det känns som jag
skulle behöva åka och schoppa
och byxor med har två par byxor och ett av dem är 4 hål i (A
Ett är superstort haha, men får ta mig en tur snart
vill malmö, någin som hänkar ?
jaja, imorgon så har vi även simmning
på MORGONEN !
Ska va med trotts min motvilja, det komme bli iskallt
och håret fryser till is
kan det det alltså och brytas ?
Så det är ett -
och ännu ett STORT - är att imorgon
så ska vi ta svininfluensan sprutan i skolan
och jag har verkeligen sprutfobi
och nej, det är mycket värre än det låter
dför andra elever ska sitta och kolla
jag kommer gråta, haha men jag ska få bedövning (H
Slutpratat om det nu !
Det gör mig bara nervösare

Ska äta nu
sedan träning ska springa först utomhus, kalltjojagvet !
Och sedan träning inomhus (:
Längtar faktiskt pågrund av att har inte tränat så mycket fotboll
i tunisien mest vollyboll därjah (Y
Men ni får ha det så bra i snövädret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0