Första advent (:

Godmorgon !

Slog av väckarklockan, tog på mig en tjocketröjja och mina inneskor
de ska ni få se någon dag (:
Sedan gick jag ner och åt vår söndagsfrukost - rostamackor *muuuummms*
Och med ett ljus tänt, bara tre kvarnu, och jag längtar!
MEn sen kommer allt helt plötsligt att vara över, men då ser man frammemot
nyår, får se om jag ska va hemma då., kommer ju roligt folk hit
annars så drar jag ut till någon (y

Nu så har jag jättebrottom för måste hinna med en massa saker jag ska göra
på en timme ;O
Hur ska det gå?
jag måste iallafall försöka
sen blir der gudstjänst i en timme med konfagrejjen
fast jag ska på språkresa/konfirmation så måste man gå i kyrkan 15 gånger
men det kommer säkert bli jätte mysigt !
Sedan så blir det Lina, saknat henne jättemycket
och vi drar väll ner till stan på julskyltningen
Det gillar vi :)

Men nu så ska jag fixa mig och göra alla dessa saker, så
pusshej vi hörs ikväll <3

Och här är en jätte gammal bild på mig och lina
och det är digital kamera, så inte så jätte bra kvalite men jag gilar den !

Kommentarer
Postat av: lina

i lööööv the picture :D <3

2009-11-30 @ 16:12:05
URL: http://llinathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0