fjrotiis idag (:

Godmorgon !

Blev väckt av mamma & pappa kom insjungande i mitt rum.
Mysigtmysigt
Fyller ju år idag (: 14 wiiiii
sedan gick jag halvsovande in till mamma & pappas sovrum
& kryp ner i sängen, osså kommer joel med
Fick våra presenter och öpnnade dem (A
hha, så gör vi alltid, för det är mycket roligare och se vad han med får sammtidigt
jaj, fick bra presenter & nöjd är jag !
hah fick änteligen min hemresa från england med så hoppas på en ditresa  i jul alltså till språkresan i sommar för den har jag inte alls råd att betla själv :O
fick lite smycken , tröjja, datormus
och lite annat (:
Blev inte så jätte mycekt eftersom språkresan är ganska dyr =/
men, jag tar ju hellre den :D

Nu så är jag i skolan och har biologi -_-
Vi jobabr med arbetet men jag är ju redan klar
så jag gör lite vad jag vill (:
men jag tror igenteligen itne att jag får sitta och skriva i min blogg men det shiter jag i
För det måste man väll endå få när man fyller år WIII
haha, osså får jag galss till maten med (:

Kommer fler inlägg ikväll ! <3

Kommentarer
Postat av: :)

GRATTIS SÖTNOS ! <3

2009-11-18 @ 19:17:28
URL: http://marigonajanuzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0