ELins stil (:

Hej igen (:

inte långt tid mellan inläggen , men jag vet om att ni gillar det (:
Hoppas jag ifall, men nu så hade jag tänkt
att komma med några olika modetips !
Jag älskar kläderna
och allting kommer från www.melba.se
Jag är helt kär i alla trööjjorna ;O
Men tyvär är jag inte miljonär
så , får önska mig i julklapp
Mamma (a




Förresten så kom jag på att tänka på vem gör alla kläderna ;S ?
Sitter man och syr förhand eller finns det sånna fräcka maskiner som är exakt
insltällda till att göra perfekta kläder ?
jaj, den frågan kommer jag nog aldirg att få svaret på.

Imorgon så komme det nog lite fler inlägg & lite intressantare (:
så kika in imorgon med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0