Don´t bring flowers after I´m dead

Hallojsan (:

Idag är jag på ett sådant jätte bra humör (:
eller, var inte det imorse men nu är jag
Och vi lever i nutid ifall jag
glömmt allt som hände innan
& det är faktiskt sant
jag kommer inte ihåg en enda sak från närjag var under 10 år typ ;O
Många kommer ifall ihåg lite men jag kommer inte ihåg någonting
Inte alls bra, lite läskigt ;S ?

Jaja, kom hem från fia innan
Fick typ va med hennes syskon, hah
det är inte heller fel
Så sööta dem är
& gulliga & roliga
sådanna vill jag ha
och simon (han går i 1:an )
sa: Ja elin, nu vettu hur det känns att leka med småbarn
hah
osså hänger de efter i ens ben
Jätte gulliga ifall !
Sånna ska jag skaffa mig sen !

Och biologirbetet flyttades även fram en vecka
och på onsdag fyller jag år
kan allting bli bättre ? (:

Sitter även och lyssnar på Don´t bring flowers after I´m dead med Erik Hassle
älskar låten !
Vill ni lyssna så kommer den är



KOmmer fler inlägg sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0