cuppen ;)

Heej folket (:

Kom nyss hem efter en grymmt rolig cup i hästveda (:
Spelade både idag och igår
Gårdagen gick bra & idag gick det bra
förlorade tyvär finalen, med en domare som sög
och vi gjorde ett mål, men tydligen sp räknades det inte för bollen var inte inne
skaffa glasögon ?
jaj, vi kom två ifall
Grymmt spelat tjejor
och grattis till vårt andra lag som kom 3 ;D
och 94 spelar ikv
Håller tummarna (y

Nu är jag helt körd & jätte trött
Så tänker ligga och dega i min soffa
och lyssna på musik, och
vänta på att maten ska bli klar
fast jag är icke hungrig
men det går nog ner endå
för det är as god mat haha

Och jag hade tänkt att börja med att göra lite kortare inlägg
& istället göra fler (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0