ChAChA

ChaCha :D

Kom nyss in efter regnet
cyklade hem men med roligt folk som gjorde altling bättre :)
BLir nog plugg & datan nu et tag
och sen orka dra mig hem till nicolina & kolla film
Myjsigtvärre :)

Jag tänkte hissa & dissa saker nu med så scrolla ner och titta (:




* SNö inte regn
Jag älskar de småsmå vita tussarna som faller ner på vintern (:
Snön dåja, sjukt myjsigt att sitta i snön eller innomhus när det snöar
men en varm kopp dricka & pepparkakor
ååh, längtar

* Idominsalva (H
Jag klarar mig inte utan hah
jag menar då när man är TORR om läpparna så hjälper det direkt
Brukar ha mest på natten för då kan ingen se det haha
det är ju inte så snyggt med så vitt om läpparna mendet hjälper

* När man inte har någonting planerat
Det är ju jätte skönt att inte ha någonting man måste
inga föräldrar som säger att man måste göra si och så
SÅdan dagar ska man ha (:
Och det har jag hela helgen
Jätte skönt





* Stickade koftor som sticks
OM man har ex hittat en as fin stickad kofta
osså när man prövar den så är det helt fel, den sticks och är inte alls det
som man hade tänkt sig

* Affärer som inte tar emot praoelever
Lärarna tycker att alla skolorna ska praoa samtidigt men det finns ju aldirg några platser
eftersom nästan inga affärer tar emot ;S ?

* Lår
Lårna är nog det fulaste på kroppen?
Jag vet att man sak va nöjd med allt, men uush nej inte låren
det går inte, hah det är allting någonting som är fel med dem
och när man har korta Tunikor eller så så ser lårna as feta ut ;O
nej, jag gillar dem inte !

Mina hiss&diss idag
nya på torsdag tror jag :)

Jag vill klippa min lugg igen, den växer med racerfart
haha klå det !
Jag har en lugg med racerfart , den växer jätte fort
så ska snart klippa den lite tror jag
men en frisör får göra det, för det får inte bli fel
då betalar jag inte :L

Hadetbra (Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0