Bloggsugen?

HejHej (:

Jag har faktiskt tappat bloggsuget i fingrarna nu ;O
MEn det ska jag ta fram igen,
tänker skriva så mycket att jag vill skriva hela tiden bara
för jag älskar att blogga men vet faktistk inte om vad ?
Någraförslag så skrivskriv
Men idag tänkte jag skriva om allt möjligt !

Måste börja med att säga att idag är det exakt en vecka till jag fyller år (:
Jag känner mig så liten nu 13 år
och typ alla kompisar är 14
så ja, känner mig absolust minst
osså när alla andra får ta ex, mopedkörkort
eller körkort såmåste jag ta det aldra sist ;O
Det är tråkigt
men jag kanske har fördelar i annat
Ex i spel ;$
haha där får allitd den yngsta börja

Över på annat ämne nuja !
Tänkte skriva ner En ansiktsmask
för man måste ju inte köpa det
så här kommer ett recept
Ansiktsmask för fet & finnig hy :

6 jordgubbar
3 matskedar äppelvinäger

Mosa de 6 jordgubbarna med äppelvinägern.
Låt stå i ca en timme
Sila sedan bort vinägern med en sil.

Sedan lägg på det över hela ansiktet
så löses fet hy och finnig hy upp (:


Hoppas ni prövar ;)
Det är myjsigt att ha det faktiskt

Men nu ska jag snart gå hem till Linnea så pusshej (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0