Bäst är jag & lina !

BangBangBang

Jag kollar på barca nu (:
Ronaldo är snyggast , men inte riktigt så bra som zlatan
men zlatan är fulast & har sne näsa (:
Men det passar han kanske, haha
han gjorde ifall mål, kuungen
Gutt, hejjar på barca
har faktiskt alltid gjort det så länge jag vet
Det är grymmt duktiga , tänk endå vad mycket press
de måste ha på dig.
Nej nu ska jag Skriva om dagen

Åkte först ner till stora kyrkan och va på gustjänst
med konfagrejjen då ju, med lina :)
haha, ryskpräst fattade ingenting faktiskt !  Elin + kyrkan= inte bra
Eller jo hon sa någonting om någon åsna
och sen vettjag inte mer
Sen hem till Lina, och sen ner till julskyltningen i stan
Uuuber mysigt, & hittade en jätte stor silvrig klämma och den blev min
samt ett silverarmband från glitter båda två ;)
inte dåligt nöjd blev jag iallafall
men nu när jag är hemma, så vill inte klämman sitta fast i mitt hår så får visa den imon
om det lyckas bättre då (:
Pusshej


Kolla elin i kyrkan (=
Så ser det typ ut
nej , men faktiskt så var det mysigt,
måste dra dit 14 gånger till, men detska nog gå bra (Y
hahaha

Kommentarer
Postat av: lina

haha, üüüüüberkul var det!

men prästen var inte att leka med ;) <3

2009-11-30 @ 16:10:29
URL: http://llinathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0