20:34

Hejsan folket !

HAr nyss kommit bort från pluggvärlden
bränner i mina ögon fast jag bara suttit 45 minuter eller så
men det är mycket för mig !
Förkänar någonting extra nu hah
kanske ska ta mig ork till att gå ner där nere och hämta ett päron :$
jag älskar bara päron när de inte är mogna för de ska vara stenhårda
hah, då är det extra gott (:

Nej nu var jag inte alls intressant.
Ska vi prata om Mode ?
Ja det gör vi (:
Jag vill tala om hur mycket jag älskar adidas koftor(:
De är välidgt sköna
typ av silces eller av något slag
Stort pluss är att de är sjukt fina
jag köppte en kofta med byxor i tunisien
i svart & guldigt (:
Men här i sverige är jackan as dyr ju !
uush nej, sänk priserna !
Det kräver vi va ?
jodå


Och till alla er där ute i regnet så tänkte jag säga att jag vet faktiskt att min blogg blir tråkigare för varje dag
jag vet det, men jag ska försöka ändra på det
men det händer inte så mycket just nu !
Eller jo de händer igenteligen massor men inte som går att skriva ner.
Så jag tänkte visa saker med bilder
sk försöka få mycket mer tid till kameran
så hoppas ni gillar fototn,
ska försöka lägga in foton som jag tagit
men inte ännu,  för har inte ngra bra bilder nu
Men kolla in igen om någon dag
fast imon kommer nya inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0