2012

ChaCha :D

Idag har det inte hänt någonting spec
förrutom efter skolan stack jag inom och kollade om farmor
va hemma, även dem ska uppvacktas
och sen så spelade vi fia
hah hon vann & jah vann
Jaj, och ikväll blir det bara tv & data
det är ju mammas pojkar ikväll
ska ni se ?
Det är endå ganska töntigt men bra
man skrattar ifall
eller är det bara jag ?
nej det tror jag inte!

Iallafall, så imorgon så är det världspremiär på
2012 ?
Hur många ska gå på den "räck upp er hand"
JAg , nicolina & Caroline ska gå på den imorgon
klockan 21:00
Ska bli sjukt roligt
och myjs innan !
Men inte för jag tror att jorden kommer att gå under då
men endå man kan ju ge den en chans :$

Och ni som inte ska se den, här kan ni kolla en liten del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0