WIIIIIIII .... vann

Heej (:


Hann inte skriva mer igår, så blir idag(:
Satt spänt och kollade på hela idolfinalen igår med mamma & pappa... ERIK var såklart bäst och jag hoppades och bad och skrek och hejjade allting på han ! Och det hjälpte nog tydligen. När dem sa den som har vunnit är : ERIk så skrek jag av allt jag hade :D:D:D
SÅ GLAD FÖR HANS SKULL & han var absolut bäst, redan en stjärna.


Jaja, nu så har jag vaknat för en stund sedan och tv är påslgen på 5:An tror det är Quizzo på tv nu därja !
Jag fattar inte alls hur hon orkar prata exakt hela tiden ;O
Det är jobbigt & stressigt uushnej, men just nu så finns det inget annat på tv!

FÖrutom allt annat så mår jag bättre idag & ikväll kommer några vänner som faktiskt bor grannar med oss ner hit på glöggfest (:
Det konstiga är att de också har tvillingar och en tjej & en kille. Likadant som jag och joel.
Och det bor typ inte många tvillingar i stoby & de få bor grannar alltså vi. GUTT
ifall så ska det bli jättemysigt (:

Här är jag när jag var liten (A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0