Vilken Anka ?

GOD JUL (:

Nu så ska jag bara önska alla en riktig mysig och bra jul och sådant (:
Själv så blev man väckt vid niotiden och gjorde vid mig lite snabt (y
Och jag hade faktiskt fått ett paket under sängen av den så kallade tomten. Det är typ en tradition som vi kör varje år att " tomten" lägger ett av alla mina paket under sängen så på morgonen så rusar man under och kollar, verkar jag som 3 år nu ?
bryr mig inte, för det är jättte mysigt !
Och nu så har hela släkten kommit, mysigt och sådant ju !

Nu så är det anna anka som gäller för mig, medans de andra kör på kalle , anna är fräckare (y
De är endå lite lika haha

vilken anka ska ni kolla på :D ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0