VI är oslagbara , och ingen kan klå oss

TjaTja :)

Sov hos nicolina bbeeebiii igår :)
Jätte mysigt och hon proppar i mig mat , chooookiiisar är vi:)
Vaniljsås med clementin, jodå det är gott det ?, pröva det !
Sedan kollade vi på film HAHAHAHAH, sen sommnade vi i hennes säng typ vid 1 ?
Och imorse så gick vi upp halv åtta :O
Ingen orkade gå upp så vi missade första bussen så tog andra bussen sedan ner till q-poolen
för klassen skulle spela cup, jag och nicolina va ju med med
Jätte kul & bra spelat allihopa, men gissa vilka som vann ?
JO DET GJORDE VI :D
Vann över niorna med haha, vi är bäst & oslagbara
Och när vi skulle hem så ska ju smarta elin kolla busstiderna
så kollar jag dåju, osså väntar vi i typ 20 minuter, så sa nicolina: varför kmr det ingen buss ?
Så sa jag att den kmr nog snart, men så hade jag kollat fel klockslag :$
Ingen är smartare än jag :)
SÅ vi fick vänta i 40 minuter till typ och sen hemma nu
LÅt mig aldrig kolla tider, för det blir alltid fel haha

Hemma nu ifall, nyss tagit en varm dusch,
Och myser i soffan nu, och även käkat lite godis, för vettni ;O
MItt gogisförbud är över pågrund av att jag skulle kunna äta chokladkalender (A
haa, jag blir nog aldrig stor

Pusshej
Du är slav för mig, jag är kung för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0