Vad jag ska göra ;O

heej (:

Min dag har varit helt underbar (:
Åkte till tormestorp till miranda, älskar dig söötnos (a <33
Sjukt längesen, satt och pratade först i några timmar och så, sedan så möte vi upp viktor :$ <33
Och sen kom macke (y
taack för dagen, den var bääst (A <33

Och jag har inte köpt klart mina julklappar, känner att det är lite sent att tänka på hah (y
Så får först dra till kyrkan konfasaken imorgon och sedan sabt inom willys för att hitta lite, hah willys låter fattigt ?

Detta är måsten på jullovet :

* Till malmö och träffa sanne
* Med Nicolina till malmö, och träffa folk & shoppa och så
*Fixa till ett hemmaspa, börjar känna mig som 100 år ?
* ett tusental inackningar i håret, julklapp till det (:
* Umgås med allt roligt folk
* Shoppa så alla pengar försvinner haha
* Frissan, göra vid luggen igen


vad händer för er på lovet ? (:

Körde på en vanlig svart tröja från jc tror jag
och två vita linnen från bikbok
Och vanliga jeansleggins från veromoda






--------------------------------------------------------------------------

Och igår så kom även erik och peter och hälsade på joel :D
Och joel tog kort, som vanligt eller inte -_-
Och alla är vi så fina haha

Kommentarer
Postat av: LINNEA

NEEEJ JAH SER JU ETT SOM ETT ANUS PÅ BILDEN :o <33

2009-12-24 @ 00:07:51
Postat av: matilda

gud vad fin du är tejen! o:

2009-12-24 @ 13:06:52
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0