Träning snart ;)

Heej (:

Vaknade vid 12 idag, skönt att få sova lite längre nu ifall  (:
Det känns som jag somnar jätte sent och vaknar för sent, behöver göra så mycket som jag aldirg hinner !
jaja, mobilen håller mig vaken på nätterna.

Elina kom hit idag och vi pratade och annat mys , Ska snart iväg för att änteligen träna. Har inte gjort det på hur länge som helst nu eftersom jag har ett stort skav från björket ;)
Så nu så ska jag sitta kvar här lite och tror det kommer nogån bild här med !

Jag ska även göra ett videoinlägg som inte handlar om mig dag, men inte idag. får se när det ka hända :))
Nu så ska jag byta om , så vi hörs senare idag

puss

Två bilder från igår , hade tråkigt och då blir det kameran haha (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0