tjugioettochförtio

Godkväll :)

Satt nyss ute i soffan och kollade på ullared med mamma & pappa
de är helt sjuka, handlat över 51000 kr ;O
Det kallas jag helt sjukt, man får ju 2 resor typ för det
nej jag smäller hellre mina pengar på resor och sådant guttigt
Menmen, alla är inte likadan som tur är. Men nu så är jag här igen
i min egen lilla datavärld och bloggens sida slår jag upp först
ska ni va glada för va ?
Men jaj, tv är på framför mig med tv4  och mammas mördare är på
Tog visst fel tror jag på någon film jag trodde skulle va, så blev detta istället
men det är bra det med !
Har även musiken på i reklamen och mobilen i handen, ska nog försöka att lägga av med
så mycket sammtidgt , lycka till elin.Jag kommer max lyckas en dag så gör inte ens ett försök.
Men nu så börjar programmet igen så ha det bra

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0