Svenska hjältar

heej (:

Skolan idag var helt okey, fast väldigt seg men nu är det inte långt kvar !
Efter det så blev det hem till Nicolina med anne och linnea med, och kolla på film ! Det blev "Män som hatar kvinnor" Många brukar säga att den är välidgt bra, men jag tyckte den var den segaste filmen jag sett men det är en svensk film vakna upp?
fast den var ganska bra endå ju ! Alla har ju redan sett den så vi var tvugna att se den (:

& nu är jag hemma har damp på familjen vill bort NUNUNU !
Men jaja, nu så kollar jag på "svenska hjältar" det är så bra ju så man nästan gråter :$
Det är en 6-åring som trillade ner från 6:e våningen från en lägenhet, och sedan var det en man som fångade han. Och om han inte skulle varit där så skulle den barnetha dött. BRA GJORT haha


Här kommer 2 bilder med (:


Kommentarer
Postat av: rebecca ernkvist

såg att du kommenterat mitt inlägg på hampus blogg, blir så glad att det är någon fler som tycker lika som mig och inte tar honom för sångaren utan för personen som finns bakom. puss :)

2009-12-15 @ 10:09:00
URL: http://rebbowigger.blogg.se/
Postat av: ellinor gustavsson

så söt du är !!! ;o

2009-12-19 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0