SnöSnö och är som 8 år (:

Heej (:

åååh, kollakolla !
Det var det första årdet jag sa när det snöade som storm där ute, jag är så glad (:
snön bara öser ner, tar det aldrig slut ? Hoppas jag inte, för imorgon när jag kommer ut så ska hela gatorna vara igentäckta av vit knarrig snö . Och när man går ut till bilden så ska det knarra under de tjocka uggsen och man ska bara njuta av hela ljudet. Och puff säger det bara sen är all snö borta på gatorna, av de jädrans snögubbarna och deras enorma maskiner. Man säger att man vill ha snö, men ändå så tar ni ju bara veck den ?
Kan ni förklara det ? uush nej låt den va (:
Men när jag kom hem så var det högsta farten ut och skotta lite så man kan köra ut med bilden och sedan på med termobyxorna och sätta sig ner i snön och göra en snölykta .
Mamma kom också ut och hjälpte till, sen kom joel med tomteluvan och pappa därefter likaså !
SÅ det blev att ta lite julbildern och sedan klistra och pyssle till julkorten. Lite efter är vi allt familjen Pettersson, men det får gå endå (:

Och idag blir uppdatringen allt för dålig men måste skynda mig och hoppa in i duschen nu
pusshej

Här kommer lite bilder




Två bilder är från mobilen så ganska dålig kvallite ;)
Och ni vet ju själva hur man ser ut när man är helvit & blöt i håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0