Sanne och elin såg bögar på stan

Heej ((:

Ska försöka kortfatta min dag idag !
Det blir inte enkelt, men det lär gå bättre med ett försök (:
 Så vi försöker , och försöker. uush vad tråkig jag blev nu, måste vänta tills min fantasi kommer. Nu kom dem :D
SÅ nu så skriver vi så fingrarna glöde !

Skulle egenteligen tagit tåget ner till malmö med Sanne idag, men det blev för dyrt så vi sattsade på kristiansad istället. Som går alldeles bra det med.
Stussade runder på stan i flera timmar med Sanne, hon är verkeligen bäst !
älskar diig bbaby :D <333
Dagens inköp blev tre olika saker, som jag älskar. Dumt att  köpa dem annars elin ;S ?
Jaja, det blev:

- blå myströja till vardags * bikbok rea 100 kr
- svarta lackleggins * bikbok rea 100 kr
- grå t-shirt med rosa tryck *  h&m 150 kr


Faktiskt riktigt billigt med tanke på att legginsen i vanliga fall kostade 499 ?
riktigt bra inköp det ja, känns lite granna som löparbyxor , men shiit i det dem är fina och sköna och jag älskar dem (:
Sitter faktiskt med dem nu och tafsar på dem, nej det gör jag inte men de är så lena :$

Kommer bilder snart med på det som gjorde mig några hundra kronor fattigare ;)

Och jag älskar dig sanne ! :D <33
CHOOKOOO NU BRINNER MIT TANGENTBORG SÅ MYCKET JAG SKRIVIT, SNART HAR DET NOG BRUNNIT NER
SÅ DÄRFÖR SÅ KAN JAG LIKA GÄRNA SKRIVA FLER INLÄGG NU ;D


Kommentarer
Postat av: sanne

jag älsakr dig gmn, dagen var bäst <2

2009-12-30 @ 19:34:10
URL: http://sannesvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0