Sale

Heej (:

Min dag började med att jag försov mig i typ en och en halv timme, vaddå typiskt elin ?
haha, var ju igenteligen meningen att jag skulle ta bussen med fia vid 11:20 ner till rean i stan !
Men , blev ändrade planer pågrund av mig, men jaja hennes mamma skjutsade ner oss, snälltsnällt

ååh, när vi väl var nere så stod det SALE skyltar långt upp i huvudet på mig, i ögonen så såg man SALE skyltar ?
Elins paradis har kommit, haha men när man gick in i affärerna , var är de fina reakläderna ?
Just det, det fanns absolut ingenting fint på rean, nästan. Och det som var fint. var det på rea ? NEJ
Men några trevliga och mysiga timmar på stan fick man.
Och jag hittade dessutom en päls "jacka" eller väst ? Den var svart och den var dessutom på rea, 199 kr, billigt och bra.

Så nu så slipper även Jag gå naken på nyår, känns extremt bra att inte behöva skämma ut mig mer än vad gör redan gör haha .


Här är några bilder från pälsen (:
Dock så ser jag ut som en gris med morgonruffs i håret.
Men jag har faktiskt klippt min lugg idag, eftersom jag sparar håret så klippte jag inte något annat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0