Sagan om ringen 3

Heej :D

Sitter just nu hos gäster, och pratar och kollar på sagan om ringen 3
Är jag onormal om jag säger att jag aldirg har sett en hel
För det har jag faktiskt aldrig gjort. Och kommer aldrig göra det heller, fattar inte alls det roliga med dem
Någon som kan förklara ?

Innan så spelade jag CS för första gången, och jag har redan fastnat framför skärmen och blivit till en riktig nörd.
Resultatet behöver jag ju inte dirkekt ta upp här, men jag är så snäll nu vid juletid så jag säger det endå :D
Jag dödade typ 22 osså dog jag 122 gånger, blev endå ganska nöjd haha !
Men det var ganska gött endå. köttade människor och sådant hah

Nu så ska jag vara lite social och spela kort med en 8 åring, tror ebba är det ?
haha men jag förlorar varje gång, inte bra

puss

Här en otroligt ofixad bild och så i pyjamas, men rosetten är i fokus :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte söt (:

2009-12-26 @ 00:22:37
Postat av: emmzz-♥

hejhej :D

har en tävling på min blogg,du skriver i inläget jag länkar nedan för,allt du behöver skriva är vrf just du ska vinna.du kan bli länkad i en helmånad.10 finalister!avslutas 30/12-09

PUSS:D<3

ps.följer din blogg,därför du får denna komentar :D

http://emmzz.webblogg.se/2009/december/tavling.html#comment

2009-12-26 @ 02:36:02
URL: http://emmzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0