plötsligt var allting vitt

Heej (:

Kolla ut, allting är ju helt vitt, småsmå flingor trillar ner från himlen samtidigt som jag har hållt på att slå in en julklapp till mamma (:
ååh, mysigt & jag älskar snö. Men om det är gul snö så ät inte, men det kan va öl så lukta om ni är osäkra !
Jaja, granen står fortfarande ute på altanen och den pyntas nog inte förrän om några dagar. Då blir nog min present den första som ska ligga där !
Har det snöat hos allt folk i sverige idag ?
Fast det har bara snöat välidgt lite här, men det kommer mer ! Hoppas det, för en grön jul är ingen riktig jul !
Och på onsdag bär det av till farmor och då är det dags för stora pepparkaksbakandet. Tänker göra så många tills all deg tagit slut & hälften av degen hamnar nog nere i min mage :$
Har bestämt mig för att den ska hamna i pepparkakorna och inte i min mage, där behövs den inte så fler pepparkakor istället !

Nu så ska jag hjälpa pappa och sedan kommer jag igen så ha det bra i snövädret (:
& bilder kommer sen
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0