Perfekt var ordet

Heej (:

Ja, allting är helt perfekt just nu

- jullovet börjar imorgon
- stan med fia
-
björket imorgon med tjejorna
- sjukt kul kommer vi ha både innan och efter och där
- jukafton om en vecka
- snön är fortfarande kvar
- och jag har börjat handla lite julklappar

Här har julmusiken även startat så smått i vårt hem, och har även köppte en gran eller nej det heter en EN på maxi (H
Så rika är vi haha, nej men en liten EN som ska stå och pynta mitt rum, mysigt ja !
Och ska snart pynta den lite med, och sen har jag köppt lite julklappar med ja även det på maxi, men man kan faktiskt köpa där ?
jodå, så kör vi.
och vi ska även ha en julklappslek på julafton då man ska köpa två presenter för typ 10 kr var, också spelar man om dem. Har någon något helsjuk sak man kan köpa ?
För jag har ingen fantasie, som förra året fick jag en annanas xd

Men nu så väntar min tvilling på datan, och får väll ge honom den nu så
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0