Non stop, precis som det heter

Heej bloggen (:

Förlot för en dålig uppdatering, men ni ska inte klaga (:
Orkar inte berätta så mycket om igår, men sjukt kul hade jag och vi ifall (: Tack allt underbart folk !
Vaknade upp i loucies soffa idag, trött och seg ärman ju . Och håller redan på att somna, men ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Får passa på nu när det änteligen är lov !

Linnea kom senare idag, och vi gjorde inte så mycket . Men all min ork var helt borta, så kollad film 4 veckor i juni.
Resten snackade vi och sådant mysigt (:

Nu så äter jag nonstop och kan verkeligen inte sluta. Det är nog beroendeframkallade ?
borde inte finnas, men jaja sådant är det.
men nu så ska jag kolla upp julgodis till mamma och sen sova,

puss





Sofia

Louice

Jag


Kommentarer
Postat av: anonym

hur får du ditt hår så upp fluffat ?

2009-12-20 @ 18:05:58
Postat av: Anonym

jag verkligen ä-ä-älskar ditt hår !

2009-12-21 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0