När elin har tråkigt så...

händer det saker i elins huvud (:
haha, vetni ?
jag kollar just nu på film. en asrolig och gammal film. ni vet dedära sälskapsresorna ?
HAHAHA, det händer hos mig nu ! Mår lite bättre nu gutt (h

Snart kommer väll joel hem och tar datan ifrån mig så kommer väll fler uppdateringar ikväll
Och jag längtar så mycket till sommaren 2010 ! Språkresa med lina, värme, sol, bruuuun och mycket mer !
Och kanske någoting till pappa fyller 50 i augusti så vi längtar,inte tills du blir äldre då ju men det vi ska göra :)

Det är bara 13 dagar kvar tills det är jul, och jag har inte köppt en enda julklapp :O
NÅGRA TIPS? min hjärna är helt död detta året när det gäller julklappar. innan brukar jag ha så mycket ideer men ingenting alls iår. Dåligt. men får ta ett ryck med det nästa vecka, så då kör vi !
ELin ska bränna pengar & man bränner fett när man julshoppar haha det tänker man inte på va ;)




Pusshej


Kommentarer
Postat av: Pontus

Bra blogg :)

2009-12-11 @ 15:51:36
URL: http://pontusingeby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0