Morgonmusik

Godmorgon allt gott folk !

Själv ligger man och degar och segar i sängen med datan i knät. Har orkat mig upp för att äta frukost men annars ingenting, och jag kan typ inte gå. Har tre blåsor och ett helt öppet sår på hälarna samt fötterna efter i fredes av skorna =/
men om man ka va fin så får man lida pin  är det inte så ?

Men här kommer lite musik tips som jag tycker man blir på bra morgonhumör (:

1: Chris Brown - so cold


2: Esmée Denters- Outta Here ( dock är denne inte så bra kvalite men fanns ingen annan som man kunde ta, men finns bättre men där fanns ingen inäbäddning till bloggen )

3: Pink- funhouse



Senare idag så kommer några vänner hit så får se vad som händer (:
Och detta lovet sa jag ägna mig mycket tid till vänner faktiskt, och inte bara datan haha

Puss

Kommentarer
Postat av: ღ Solveig Kristine's fotografi - GOD JUL

så fint design du har, hadde nesten likens før jeg også :)

2009-12-20 @ 11:04:51
URL: http://www.solveigkristinee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0