Lussbak

hejsan :)

Har nyss kommit hem från att varit på dagiset i stoby och kollat praoplats fick platser där gutt (y
Tror jag skulle vara där de minsta barnen är och fia på de mellersta men sjukt gulliga var dem, haha vi fick redan två jätte gulliga tjejor efter oss hängade som svansar redan när vi kom dit. Men vecka 12 blir det att vara bland ungar i en hel vecka, ska endå bli jätte roligt. Sedan fick jag en prao plats på floristen i hässleholm.

Pausar i soffan en liten stund nu med julmusik uppskruvad. Lussebaket är igång och ska snart gå ner och göra några med mamma :) FÅr ju se hur mina blir, säkert misslyckade haha
Nej men det är så gott. och jag har fått en riktig julstämmning här hemma nu Jag gillar det !
Och ikväll blir det Fika med Laget & prata och sådant, mysigt&gutt, sedan är det nog bara hem och sova
nästan ifall hinner nog uppdatera lite här med innan, för måste sova tidigt idag, jätte ont i huvudet och trött är jag Inte sommat förrens sent hela veckan.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0