Kläderna (:

Nu så kommer här en hel del bilder av det som gjorde min plånbok fattigare jag.
och värre är det att jag äger ju plånboken, men det blev inte alls dyrt gemfört med vad det skulle blivit ;)
OCH DET ÄLSKAR JAG  !

jo, sen var det en sak till.......
men det är lite pinsamt att säga.... :$
men jag är nervös så skratta inte ......(A
MEN JAG ÄLSKAR KOMMENTARER så det är bara att klicka på att kommentera och lämmna en några bokstäver som bildar några ord (:






Man kan inte va normal på alla bilder ((:

och nu så tvingar pappa mig att stryka, får se hur det går med det (:

Kommentarer
Postat av: sanne

tröjan 'är nice (a<3

2010-01-01 @ 14:50:44
URL: http://sannesvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0