K-stad och Sanne = GÖTT

Godmorgon kära bloggläsare :)

Hoppas ni sovit gott, för det har jag faktiskt gjort .
Göttans, så är utvilad nu och vaknade av att pappa slängde igen dörren vid 9, men bara bra det för behövde komma upp tidigt idag.
För vet ni ?
jag ska snart ta tåget in till kristianstad och träffa min underbaraste SANNE som åker från karslhamn , sjukt lngesen jag träffade henne, mer än ett år sen ;O
så ska bli sjukt roligt haha

Ifall så hoppas jag att lite av de reasakerna är kvar där , annars blir det bara att kolla vanliga.
Och nu så snålar jag inte fick barnbedraget igår, så plånboken är fullproppad och när elin har den i handen är det bara att köra full rulle !
Och plötsligt var allt slut haha
Nej nu så måste jag böra fixa mig,
puss


Och på det får ni en bild :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0