julklapparna som gjorde mig glad ;D

Heej (:

Nu har Nicolina presic gått hem . tyvär så kunde inte jag följa med och träffa anne och carro, ska snart till gäster ;)
Igenteligen orkar jag inte, men måste - så är det typ alltid ?
men jag & Nicolina typ satt på datan och pratade hela tiden myyys (A

Nu så ska jag börja fixa mig lite smått , orkar inte bry mig så mycket idag.
Känns mest som en slappedag och sådant shit. Ska endå försöka resa mig upp från soffan nu , rycka åt mig plattångenoch bränna sönder mitt hår....

Mina julklappar kommer här och lite andra bilder från igår ;D



---------------------------
Julklapparna




Och sen har jag lite till som ex , en svart rosett till håret men inte med på kort  (A

Kommentarer
Postat av: liiiinnneaaa ;)

hihi gulliga inneskor :D<3

2009-12-25 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0