Juldagen?

Godmorgon (:

ååh, julafton igår blev verkeligen lyckad !
Paket, tomte, släkten jätte mysigt (y
Har kameran bredvid mig så måste först orka ladda in lite bilder in till datan, och det gör jag inte just nu.
Men jag lovar att den kommer så småningom !
Sedan så sov min ena kusin Emma hos mig inatt, lyckat (y
Känner att det blev ganska sent idag, är väldigt seg, men jag överleovr pågrund av tanken att det är lov så skiner jag upp som en stor sol (:
fast nu märker jag att det regnar där ute ;O
Och snön håller på att försvinna, inte bra !

Idag så ska jag först höra med Nicolina om vi skulle träffas, kan behövas !
Eller så ska jag åka till Lina, för måste träffa henne innan hon åker till USA den lyllosen  !
Hoppas du får det bra ifall.
Och ikväll blir det bort till gäster

Vad ska ni göra idag ? (:

Kommentarer
Postat av: -Malmös stolthet-en blogg om allt och lite till.

jag har en tävling i min blogg.där man kan bli länkad tills söndag.det enda du behöver göra är att skriva jag är med!

här är länken till inlägget http://emmaaofsweden.blogg.se/2009/december/tavling.html#comment



Puss & kram <3

2009-12-25 @ 14:17:05
URL: http://emmaaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0