Jag vinner, du förlorar

Tjuuuuluuu :D - det är jag som vinner på det du gör

Har hunnit med mycket idag
Vaknade upp hos fia, och vi märkte då ju att vi hade försovit oss  en timme typ
och vi som skulle på gudstjänst i hässleholms kyrkan, så det fick vi skippa
så sprang bort till stobys kyrka istället utan att ha gjort vid oss
och frukosten stod halvklar på bordet så den skippade vi helt
Men vi han till krykan, och där var det två dop, jätte mysiga
Tänk endå om jag kommer stå där framme med mina barn, jag kommer äga hela kyrkan
haha eller inte, men det var faktiskt fint, men vi är inga kyrkliga människor men måste ju för konfirmationens skull, så tro inget annat om oss
Sedan hem efter det ju och blev ändrade planer så vi han äta frukost rostade macka med nutella
det är bra för magen vettni, så ät det om ni inte hinner göra något annat
Sedan har vi nog bara tagit det lugnt hela dagen

Och nu i kväll så åkte hela familjen utan joel så tog med farmor istället
till kyrkan och kollade på luciorna Sjukt vacker och bra var det
Alla var otroligt vackre och bra röster!
Sedan var det mot t4 och tränade hela kvällen nu
men det var skojj detja !
Gillar vi, och nu så är jag fast här igen

Och videon fungerade inte & jag som hade jobbat så mycket med den
någon som kan fixa ? (A
Så här kommer lite bilder istället på det jag köpte

T-shirt

Silver armband

Jag kan visste sälja prudukter (A
Men slingfärg

8848 röd jacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0