Jag & rasmus klår er


Tja !


Just nu är jag sjukt sur, men jag ska låta er slippa det :)
FÖr imorgon så blir det ny dag, och nya tag
och den glada elin är tillbaka, och killen på bilden är för fräck
Han heter rasmus & går i min klass hah
Anteckna  !
Skön kille det jah, haha du är bäst Rasmus :)
När man har tråkigt så blir det sådanna bilder med våran humor
Och det var han som önskade att han ville visaas på min blogg
Så nu får ni kommentera bara för hans skull med

Tränade innan idag. har jag sakt att vi har nya tränare, jätte bra tycker jag !
Det är gutt, bra träning & kul var det, fettet bränner är på väg vågen neråt
ska vinna det, jag förlorar aldrig så det lär jag inte göra här heller
Men är sjukt trött på det nu, men jag kan inte hjälpa det =/
ingen vet vad, verkligen ingen, klarar inte att berätta
2 much information 4 you

Nu så ska jag kamma ut mitt äckliga hårsom jag hatar
men ska slinga det i helgen toppen

Ha det gutt !


Kommentarer
Postat av: Linnea the best !

haha vilka snyggingar xd

2009-12-02 @ 22:09:48
URL: http://neeass.blogspot.com
Postat av: Isabelle, (:

Elin?

Vad har hänt? <3

2009-12-03 @ 17:05:07
URL: http://isubelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0